Nastan i Sverige!

Det rullar på.... Igår och idag har vi haft medvind så vi ær nu redan i Næstved i Danmark, bara knappt 90 km från Køpenhamn.  Ankomsten till Danmark var visserligen lite jobbig.  Jag (Gunnar) fick min andra punktering och då vi stigit iland och jag skulle laga punkan upptackte jag att min væska med de flesta viktiga dokument var borta.  Hade glomt den på færjan som nu var på væg tillbaka till Tyskland.  Efter att ha uppvaktat rederiets tjænstemæn i ett par timmar och de blivit rætt trøtta på mig fick jag så tillbaka den.   Pust.....

Kommentarer
Postat av: Anne Wilks

Ska jag ordna poliseskort med blåljus och sirener över Ölandsbron? Jag brukar ju kunna ordna det mesta....

2007-04-11 @ 13:56:35
Postat av: Kalle

Hej!!! får jag sykla mellan räla och borjholm med er??!!

2007-04-11 @ 15:28:39
Postat av: hasse grönwall

Vackert rullat.och välkomna till Sv.
Har regelbundet följt er häftiga tur.
Är själv lite konvalescent efter ett nytt halvt knä,modell Oxford, opererats in. Bästa rehaben givetvis: cykling. Påsken firads med bl a klanen K-bäck från SA. Nu stundar såningstider.Pumpafröet blir en utmaning - i år eller nästa.
Lev väl
Hasse

2007-04-12 @ 09:10:34
Postat av: Aaronerica

Very useful information. Thank you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback