Breaking News!!

Våra damer och herrar. Vi är i Sverige!!
I förrgår kom vi till vårt kära Sverige efter 75 dagar på utländsk mark, underbart.
Vi tog färjan mellan Helsingör och Helsingborg och i Helsingör mötte Karin och Julia upp för 2 dagars cykling.
Just nu är vi i skånska Höör. Vi räknar med att vara hemma på Måndag!

Ladies and gentlemen. We are in Sweden!!
The day before yesterday we arrived to our beloved Sweden after 75 days on foreign ground.
Right now we're 300 km's from home and we hope to be home on Monday!

166895-65

Kommentarer
Postat av: Bosse

Hej!
Jag förstår känslan att trampa fosterjord. Jag kände likadant när jag kom in i Östersjön och hade seglat från Gibraltar för många år sedan. Kul att Ni får cykla tillsammans hela familjen. Hälsa Karin och Julia. Välkomna hem!
Bosse

2007-04-14 @ 09:39:26
Postat av: Bosse

Hej!
Jag förstår känslan att trampa fosterjord. Jag kände likadant när jag kom in i Östersjön och hade seglat från Gibraltar för många år sedan. Kul att Ni får cykla tillsammans hela familjen. Hälsa Karin och Julia. Välkomna hem!
Bosse

2007-04-14 @ 09:40:47
Postat av: Johan

Kunde dessvärre inte kommentera översta inlägget av någon anleding, men:
Cyklar ni över bron blir det slutstation, snutstation!
Det ska jag se till :)

2007-04-14 @ 19:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback